۷ پاسخ

داخل بلوار انتظام که به سمت دانشگاه میخوای بری اونجا لواشی داره بعد سر ویلا ۱۰ لواشی داره همون اطراف سمت مریم اباد به سمت امام حسین که میری لواشی داره

سر جامی هم لواشی داره اما ازاد هست بسته ای ۸۰ تومن

یکی اون طرف پل روبروی حافظ داره یکی هم داخل حافظ داره

ویلاشهر روبرو شیرینی فروشی ماه بانو میگن لواشی داره نون هاش خیلی خوبه

خواهش میکنم

یکی بالا اول شهرک ویلاشهر
یکی دیگه شم کنار افق کوروش اون خیابانی که به سمت جهاد میره

ویلاشهر دوتا نون لواشی داره

سوال های مرتبط

مامان z😍😘 مامان z😍😘 ۴ سالگی