۶ پاسخ

دکتر از چند هفته میده؟

انوکسا برا چی هست؟

دکترم گفت هپارین شروع کن

دکتر به من گفت ۳۴ هفتگی

تا هر وقت دکترت بگه

من تا ۳۷ هفتگی زدم بعدش هپارین شرو کردم دارم اونو میزنم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان جوجو🐤 مامان جوجو🐤 هفته سی‌ودوم بارداری