سلام مامانای دوقلو کیا بچها iugrبودن؟؟ ❌❌❌

۴ پاسخ

من خودمو جر دادم با شیاف وقرص آمپول بازم ۳۳هفته زایمان کردم یه دلپیچه بدون اسهال گرفتم بعد دردم شروع شد رسیدم بیمارستان گفتن رحمت به شدت نازک شده. بوده خدا رحم کرده نترکیده بچهامم وزنش پایین بود تازه

منم یکی از قل هام وزنش کمتر بود هنوزم کمتره

یعنی چی اینیکه میکین؟🥺

از من یه قل آی یو جی آر

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 ۲ ماهگی
Zahra Zahra قصد بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری
مامان رضاورها مامان رضاورها ۷ ماهگی