من خودمو جر دادم با شیاف وقرص آمپول بازم ۳۳هفته زایمان کردم یه دلپیچه بدون اسهال گرفتم بعد دردم شروع شد رسیدم بیمارستان گفتن رحمت به شدت نازک شده. بوده خدا رحم کرده نترکیده بچهامم وزنش پایین بود تازه
منم یکی از قل هام وزنش کمتر بود هنوزم کمتره
یعنی چی اینیکه میکین؟🥺
از من یه قل آی یو جی آر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.