تو مرحله از پوشک گرفتن دعوا هم میکنین؟

۱۰ پاسخ

نه ولی جدی تذکر میدادم

نه.الان سرِ سومی نه..سراولی بیچاره روخیلی اذیت کردم.استرس میدادم.الان ده سالشه.گاهی گریه میکنم.بغلش میکنم میگم امیرعلی مامانو ببخش پسرم.منم بلدنبودم.کسی رونداشتم بهم بگه.من دعوات میکردم مامان.ببخش.😭😭طفلک زل میزنه بهم نگاه میکنه کوچیکه رو۲سالوسه ماهش شدگرفتم ادیت نکرد.جیشم کرد چیزی نگفتم بهش.چندروزدیگه فرشارو میشوریم.ظلم نکنیم بهشون.خداقهرش میگیره

اره باید رنج بکشی تا یاد بگیرن 🥴🥴🤦‍♀️

نه عزیزم اصلا دعواش نکن فقط تذکر بهش بده

نه نه اصلا ممکنه بچه بترسه بعد خودت اذیت میشی و دیرر گرفته میشه من حتی میبردمش تو حیاط از عمد مستقیم تو من جیش میکرد منم الکی میخندیدمو براش دست میزدم

خیلی خودمو کنترل میکردم ولی دعوا کردن لج میکنن

نه اصلا دعوا نمیکنم ۵روزه شروع کردم خوب بوده از پی پیش فقط میترسه

امروز روز اول، روانی شدم😭

نه دعواش نکن اما تذکر بده

با شوهر یا دختر

سوال های مرتبط