۱۰ پاسخ

وزن دخترم ۶۷۰۰بود
روز دوم تب کرد و بی قرار بود بی حال الانم یکم داغ

وای لعنت به این واکسن از منم تا سه روز تب داشت

منم چند روز پیش واکسن چهارماهگی پسرم زدم گفت هر به ۶ساعت ۱۴قطره پاراکید بده

وزنش چند کیلوعه

گلاب بزن ب پاهاش

چند کیلو بود عزیزم

ضرر نیست از دیروز هر ۴ ساعت دادم برا دوبار مونده قطره
بعضیها میگن زیاد بدی بر ا کبدش بده

امروزم ۴ساعتی میدادی خب تا تبش کمتر شه بعد ۶ ساعتی بده

یعنی من زیاد میدم بهش ؟

بهداشت گفت ۱۶ یا ۱۸ قطره بده منم از دیروز ۱۸ قطره میدم بهش

سوال های مرتبط