عوارض ندارم اما نگهداریش سخته من که دوبار گذاشتم بی جا شد آخر هم با وجود آیو دی باردار شدم پوچ بود کورتاژ شدم البته بگم شاید بدنم قبول نمیکرد
منم داشتم قبلن 7 سال داشتمش هیچ مشکلی نداشتم باهاش، بهترین روش پیشگیریه بنظر من
من قبلا داشتم نه هیچ عوارضی نداشت خیلی خوب بود
منکه گذاشتم چیزی بم نگفتن ک عوارض داره یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.