آی یو دی عوارضم داره؟؟






بارداری

۴ پاسخ

عوارض ندارم اما نگهداریش سخته من که دوبار گذاشتم بی جا شد آخر هم با وجود آیو دی باردار شدم پوچ بود کورتاژ شدم البته بگم شاید بدنم قبول نمی‌کرد

منم داشتم قبلن 7 سال داشتمش هیچ مشکلی نداشتم باهاش، بهترین روش پیشگیریه بنظر من

من قبلا داشتم نه هیچ عوارضی نداشت خیلی خوب بود

منکه گذاشتم چیزی بم نگفتن ک عوارض داره یا ن

سوال های مرتبط

مامان مایا و‌کیاشا 🥰 مامان مایا و‌کیاشا 🥰 ۱۱ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان هلیا 🌞 مامان هلیا 🌞 ۷ ماهگی
مامان میسآ مامان میسآ ۴ ماهگی