کسی تجربه آی یو دی داره؟؟ چطوره ؟؟

۳ پاسخ

چند روز پیش ماما دربارش می‌گفت. میگن خیلی خوب و مطمئنه. اگه کسی که ماهره انجام بده خوبه .
تا ۸ _ ۱۰ سال جلوگیری می‌کنه
ولی به نظر من خیلی دردناکه

سوال منم هست 🤷

من قبل بارداریم تقریبا دوسال نیم داشتم خوب بود
فقط تا چند وقت یکم خونریزی پریودی زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان مایا و‌کیاشا 🥰 مامان مایا و‌کیاشا 🥰 ۱۱ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی