۵ پاسخ

من گیگوز میدم وزن دهیشم عالی بود برا دخترم ماشالله الان ک بالای یسال وزن گیری از غذاس

من گیگوز میدم

سلام عزیزم نان تقریبا مثل آمپتامیل هست

ببلاک خوبه تقریبا مثه آپتامیل

آپتامیل بالای یکسال خییییلی سخت گیر میاد
من دو ماهه بهش نان کامفورت میدم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی