الان فقط نان خوب گیر میاد همونو بده
من نان میدادم پرونوترا میدم الان اگر گیرم نیاد دوباره مجبورم نان بدم چون تو شهر ما نان فراوونه
چراآزاد؟؟
نگفتن کی وصل میشه آخه
من پریشب نان شروع کردم واقعا خورد خوش خور هم هست
منم اپتامیل پرونوترا میدادم دیگه نبود جایگزین نان میدم همجام هست خوبه
من بیومیل گرفتم
چند تا میخوای
من بیومیل میگیرم
الان فقط نان گیر میاد
سوپر امیل خوبه من ب دخترم میدم
من جایگزین اپتامیل شیرخشک نان میدم خداروشکر بهش ساخت راحت هم گیر می یاد
خیلی زیاده که. چطور مشهد نیست
من سوپرامیل میدم
میگن ببلاک خوبه چون یه شرکتن
من نان گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.