بذار 7. 8 ماهش ک رد شد بعد بده شیرخشک یدون حساسیت .الان مجبوری ازهمینا بدی
منم ب دخترم هرشیرخشکی میدادم وزن نمیگرف درست ازهمین رژیمی ها میخورد
حساسیت داشته باشه شیرخشک مخصوص شو میده اونام خوب وزن نمیدن
خداروشکر ب بچه من نان میسازه
بعد کمکی دادم اوایل. بعدش دیگ کلا شیرخشکی شد
شیرخشک شو خیلی بخای عوض کنی بچه دل درد میگیره . بنظرم از دکترشم بپرس ی شیرخشک خوب بگه
من نان دادم ازاول
قبلا روزی ۳ .۴ دفه کارمیکرد کوچیکتربود
برا پسرمن سفت نیس . عین همون موقع بدنبا اومده بوده ولی الان روزی ی دفه
نان میدم روزی 1 بار شکمش کار میکنه پسرم
شیرخشکی ک بچه شکمش زیاد کارکنه در روز وزن نمبگیره خوب
پسر من نمیخوره چیکا میکنی بچت میخوره
اپتامیل و من از گوگل وجاهای دگ شنیدم خوبه ولی نان عالیه ب بیشتر بچها میسازه
نان الان ب پسرم میدم عالی وزن میگیره
من برا دخترم سوپرامیل بیومیل ببلاک همه امتحان کردم . هیچکدوم ب این نان نمیرسه
به هربچه یه چیزی میوفته
بچه دوستم با گیگوز خوب وزن میگیره ماشاالله انقد تپله
بدنیااومد 3 کیلو چارصد بود الان 4 ماهش 8 کیلو شده
جفتش خوبه . من نان میدم خیلی وزن دهیش خوبه
برای وزن دهی نان و اپتامیل فقط
من میدم😅با ترازو خونه کشیدم راضیم
نبردم هنوز با ترازو بهداشت بکشمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.