۲۰ پاسخ

بذار 7. 8 ماهش ک رد شد بعد بده شیرخشک یدون حساسیت .الان مجبوری ازهمینا بدی

منم ب دخترم هرشیرخشکی میدادم وزن نمیگرف درست ازهمین رژیمی ها میخورد

حساسیت داشته باشه شیرخشک مخصوص شو میده اونام خوب وزن نمیدن

خداروشکر ب بچه من نان میسازه

بعد کمکی دادم اوایل. بعدش دیگ کلا شیرخشکی شد

شیرخشک شو خیلی بخای عوض کنی بچه دل درد میگیره . بنظرم از دکترشم بپرس ی شیرخشک خوب بگه

من نان دادم ازاول

قبلا روزی ۳ .۴ دفه کارمیکرد کوچیکتربود

برا پسرمن سفت نیس . عین همون موقع بدنبا اومده بوده ولی الان روزی ی دفه

نان میدم روزی 1 بار شکمش کار میکنه پسرم

شیرخشکی ک بچه شکمش زیاد کارکنه در روز وزن نمبگیره خوب

پسر من نمیخوره چیکا میکنی بچت میخوره

اپتامیل و من از گوگل وجاهای دگ شنیدم خوبه ولی نان عالیه ب بیشتر بچها میسازه

نان الان ب پسرم میدم عالی وزن میگیره

من برا دخترم سوپرامیل بیومیل ببلاک همه امتحان کردم . هیچکدوم ب این نان نمیرسه

به هربچه یه چیزی میوفته
بچه دوستم با گیگوز خوب وزن می‌گیره ماشاالله انقد تپله

بدنیااومد 3 کیلو چارصد بود الان 4 ماهش 8 کیلو شده

جفتش خوبه . من نان میدم خیلی وزن دهیش خوبه

برای وزن دهی نان و اپتامیل فقط

من میدم😅با ترازو خونه کشیدم راضیم
نبردم هنوز با ترازو بهداشت بکشمش

سوال های مرتبط