۳ پاسخ

من تب نداشته باشه دیار هر نیم ساعت چک میکنم
تب داشته باشه هر یه ربع🫠

من با دست میفهمم طبیعیه یا یکم داغ،یکم داغ باشه تبشو میگیرم

من تب دخترمو هر یک ساعت چک میکردم

سوال های مرتبط