۵ پاسخ

طبیعیه

تو این سن طبیعیه گلم نگران نباش

اسهال نیس ک همونطوری کلا نوزاد تو اون سن

واااااا طبیعیه توقع داری الان گوله ای مدفوع کنه؟؟؟؟برا خودت غصه میتراشیا

طبیعیه که😕

سوال های مرتبط