من سرکلاژم تا اخر استراحتی هستی بنظرم
من ک اومدم خونه مامانم هستم
فقط ۳ وعده غذایی میرم سر سفره
تا ۲ هفته اول بعد عمل ک نمیرفتم فقط رو تخت بودم غذا میخوردم
آب و میوه ااگ بخام خودم میرم برمیدارم
شیاف و آمپول هم دارم
بیرون هم نمیرم فقط واسه دکتر و آزمایش و سونو
و حموم هم بعضی وقتا ۱۰ روز ی بار یا هفته ای یکبار در ۵ تا ۱۰ دقیقه
تا دو هفته استراحت مطلق که فقط تا سرویس بری و نشستی هم حتما پشتت یه چیزی بزار از دستشویی فرنگی استفاده کن بعد از دو هفته هم کارای سبک خونه رو انجام بده پیاده روی هم در حدی که خسته نشی کارایی که باعث میشه یکم زور بزنی هم انجام نده مواظب باش یبوست نگیری دستشویی فرنگی هم تا آخر استفاده کن
استراحت
دستشویی فرنگی
زیاد نشین
راه نرو زیاد
چیز سنگین بلند نکن
پله هم نرو
چون منم احتمالا بشم 🥲
سلام عزیزم خوبی
ببخشید درد دارید الان، عمل سختی هست؟
استراحت کن از توالت فرنگی استفاده کن زیاد نشین زیاد راه نرو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.