شیر خشت اصلا نده بچه خودش شکمش سردی داره شیر خشت اون سردی و دوبرابر میکنه اونموقع مثل من به غلط کردم میوفتی یه شیشه شیر اونت یا دکتر براون بگیر یکی درمیون تایم شیر دهی یبار شیر خودتو بده دوساعت بعد شیر خشک در حد ۶۰یا ۳۰درست کن بده بخوره حواست جمع کن دوساعت دوساعت بده تا ادرار زیاد کنه هیچ داروی چرت دیگه ای نده بهش بدتر میشه
دختر من روز سوم زرديش ١٣ بود دستگاه گرفتيم آورديم خونه يك ساعت و چهل دقيقه توو دستگاه ميموند بيست دقيقه بيرون به مدت ٤٨ ساعت. شير خشك هم بهش دادم هر چقدر بيشتر ادرار و مدفوع كنه زودتر خوب ميشه
من قطره بیلی استاپ دادم خیلی خوب بود .
با عرق کاسنی و شیر گاو شستمش ....
من از داروخونه قطره شیرخشت گرفتم هر ۸ ساعت ۵ قطره
و تند تند هم شیرخشک میخوره
خداروشکر داره پایین میاد
ببرش پیش دکتر اطفال ازاین موضوع سرسری رد نشو عزیزم زردی اگه زیاد بشه خیلی خطرناکه
اگه قطره شیرخشت هم از داروخانه بگیری بدی خیلی عالی
الان معمولا از روز سوم میگیرن تا روز ۱۵خوب میشه بهش شیرخشت با آب جوش و قند قاطی کن تند تند بده تا ادرار کنه شیرم زیاد بده هرچی میتونی ادرارش و زیادکن تا زردی رد کنه خودتم گرمی نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.