پیراهن قشنگ تره😍
مبارکه .نه قشنگع
منم برا دخترم دورس شلوار گرفتم
قشنگه مبارک باشه
چند گرفتی؟
قشنگههه مبارکههه عزیزم
مبارکه . 🥰 اگه دخترت کم مو هست پیراهن باشه بهتره که تیپ پسرونه نشه چون رنگش کرم هست ولی اگه مو داره گیره موهای خوشگل بزن با یه کفش عروسکی با همین لباس ها ❤️
از پیجه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.