خانوما شما به بچهاتون لوبیا پخته میدید؟

تصویر
۷ پاسخ

بله دیشب داشتیم ما

اره خیلی مقویه

نه میترسم دل درد بگیره

نه میترسم دل درد بگیره

من ترسیدم گفتم نفخ داره
با اینکه نفخ حبوباتم میگیرم

از هشت ماهگی دادم

اره میدم

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۱ سالگی
مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 ۱ سالگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱ سالگی
مامان علیسان✨️ مامان علیسان✨️ ۱۳ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی