مبارکه به خوشی بپوشه 😍🧿
من استین بلند گرفتم چون میترسم سرد باشه
اخه پارسال اول عید نم نم بارون بود
قشنگه بسلامتی تن کنه
اره میارکش باش عزیزم
عالیه مبارکش باشه ما کاپشن کلاه هم باید بخریم هواسرد میشه
طرف ما سرده برف میباره چنین چیزی نمیتونیم بپوشونیم.مبارک باشه 😍😍😍
مبارکه مشهد که همیشه عید سرد واسه بچه ها لباس گرم میخریم😊
مبارکش باشه آره خوشگله
مبارکه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.