این ست واسه پسرم خریدم خوبه برا عید ؟

تصویر
۹ پاسخ

مبارکه به خوشی بپوشه 😍🧿

من استین بلند گرفتم چون میترسم سرد باشه
اخه پارسال اول عید نم نم بارون بود

قشنگه بسلامتی تن کنه

اره میارکش باش عزیزم

عالیه مبارکش باشه ما کاپشن کلاه هم باید بخریم هواسرد میشه

طرف ما سرده برف میباره چنین چیزی نمیتونیم بپوشونیم.مبارک باشه 😍😍😍

مبارکه مشهد که همیشه عید سرد واسه بچه ها لباس گرم میخریم😊

مبارکش باشه آره خوشگله

مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🌿تیانا و آرتین مامان 🌿تیانا و آرتین ۱۷ ماهگی
مامان امیر حسام 💙🧿 مامان امیر حسام 💙🧿 ۱ سالگی
مامان آرامشمم🤍 مامان آرامشمم🤍 ۱ سالگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۱ سالگی