۲۱ پاسخ

واییی چ خوب من گرفتم ۱و۸۰۰

من 1150 خریدم

ازکجا گرفتین

عزيزم از كجا خريدي؟

عزیزم بستگی به سایز داره من سایز بزرگتر کرفتم2200

کرج . شهرک جهان نما . خانه اسباب بازی کادویی

عزیزم از کجا گرفتین

من ۲ خریدم.از کجا خریدی؟پیج داره؟

وا چقدر گرون شده ما سر سیسمونی برداشتیم ۸۰۰

من هنوز نخریدم انشالاه که گران شده موندم چکار کنم😐🤣🤣

مبارکه خیلی خوبن
دختر منم داره ولی این مدلی نگرفتم
شبیه جیپ هستش شاسی بلنده😂

یکوخرده ایه شایدم الان گرون شده

منم ۲ گرفتم همه جاهم همین قیمت بود دوماه پیش

پسرمنم داره

چند ماه پیش پدرشوهرم ۱۶۰۰ خرید

شهرما میده ۱۸۰۰ کلن بابل گرون باز ترین شهره بااینکه بابلی هستم ولی قیمتای اینجابی نهایت بالاس

قیمت بالاتراش موزیکالن عزیزم .

مبارک باشه خوب گرفتی من ماشین اسباب بازی پرسیدم اون قیمتی گفت

هرکی هر قیمتی دوست داره میده

چقدر خوب از کجا خریدی من ۲۸۵۰ خریدم

من ۱۲۰۰ خریدم

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۱ سالگی
مامان وسام 🥹💙 مامان وسام 🥹💙 ۱ سالگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۲ سالگی
مامان آیهان😍❤️ مامان آیهان😍❤️ ۲ سالگی