من اسم حسین رو خیلی دوست دارم
ان شاءالله اگه پسردار شدم میزارمش حسین
مهدی و محمد هم خیلی قشنگن
سبحان و یاسین حامیم این جور اسما مکروهه اسامی مطلق خداذو رموز قرانی نباید بزاری من میخواستم بزارم سبحان دیدم مکروهه پشیمون شدم
من سبحان و یاسین و طاها دوست دارم
طاها یاسین هادی حسام بنیامین دانیال
مهیمن
خودم ابوالفضل دوست دارم
سبحان، ایلیا، امین، میعاد، هادی، ایمان، احسان، ستار، طاها
خودم اسم حسین و خیلیی دوست دارم و همیشه دوست داشتم یه پسر داشته باشم و اسمش حسین باشه ولی متاسفانه اسم پدرشوهرم حسینه🥲
برای همین خودم اگه بچهه پسر شد بین ایلیا و ستار و سبحان یکیو انتخاب میکنم.
البتهه دوست دارم بچه اولم دختر باشه
ابوالفضل
سبحان،آمین
میراث.ایلیا.ارمیا
ایلیا
طاها
امیرعلی
محمد
احسان
الیاس
عماد
صالح
طاها ، متین ،میکائیل، ادریس، بنیامین،معین، میراث
من میخوام بزارم مهدیار
محمدصدرا محمدرضا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.