خانوم ها اسم پسر بگین قشنگ باشه و قرآنی ممنون میشم

۱۴ پاسخ

من اسم حسین رو خیلی دوست دارم
ان شاءالله اگه پسردار شدم میزارمش حسین
مهدی و محمد هم خیلی قشنگن

سبحان و یاسین حامیم این جور اسما مکروهه اسامی مطلق خداذو رموز قرانی نباید بزاری من میخواستم بزارم سبحان دیدم مکروهه پشیمون شدم

من سبحان و یاسین و طاها دوست دارم

طاها یاسین هادی حسام بنیامین دانیال

مهیمن

خودم ابوالفضل دوست دارم

سبحان، ایلیا، امین، میعاد، هادی، ایمان، احسان، ستار، طاها
خودم اسم حسین و خیلیی دوست دارم و همیشه دوست داشتم یه پسر داشته باشم و اسمش حسین باشه ولی متاسفانه اسم پدرشوهرم حسینه🥲
برای همین خودم اگه بچهه پسر شد بین ایلیا و ستار و سبحان یکیو انتخاب میکنم.
البتهه دوست دارم بچه اولم دختر باشه

ابوالفضل

سبحان،آمین

میراث.ایلیا.ارمیا

ایلیا
طاها
امیرعلی
محمد
احسان
الیاس
عماد
صالح

طاها ، متین ،میکائیل، ادریس، بنیامین،معین، میراث

من می‌خوام بزارم مهدیار

محمدصدرا محمدرضا

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان پسر کوچولوم🥹👣 مامان پسر کوچولوم🥹👣 هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان پسرقشنگم😍 مامان پسرقشنگم😍 هفته سی‌ویکم بارداری