مامانای عزیز اینجا کسی برا تعیین جنسیت آزمایش خون داده

۴ پاسخ

اره هم تو ۷ هفته و ۳ روز دادم هم ۱۳ هفته سلفری دادم ک جنسیت هم میزنه هردوش درست بود

منم نیفتی یا همون سل فری انجام دادم که تعیین جنسیتش تقریبا ۱۰۰در صد

سلفری کارش درسته من 12 هفتگی درست گفت

من ۳ ماهگی آزمایش دادم ، البته آزمایش ژنتیکی بود

سوال های مرتبط

مامان کنجدکم مامان کنجدکم هفته یازدهم بارداری
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری