۳ پاسخ

خوبه ک

من میدم ن خوبه

من میدادم بهش ولی فقط یک ماه اول خوب بود واسه زردی،الان دیگه شیر خودمو میدم

سوال های مرتبط

مامان آرسین مامان آرسین ۱۷ ماهگی