کسی شیر خشک ببلاک میده به بچش؟
خوبه؟
تپل میکنن؟

۷ پاسخ

معمولیه تپلی نشده

زیاد برای بچه من وزن دهیش خوب نبود عوضش کردم آپتامیل میدم خوبه وزن دهیش

ببلاک وزن دهیش نرماله.شیرخشک سبک تریه نسبت به بقیه ها.بعنوان کمکی کنار شیر مادر خوبه..

منم میدم ولی زیاد وزن نگرفته
قبل ببلاک، سیمیلاک کامفورت میدادم بیشتر وزن گرفته بود
اما دکتر عوض کرد

ببلاک خوبه ولی بچه من ک تپل نشده

من کمکی میدم تپل میکنه

من میدم خوبهدزیادم تپل نکرده با آپتامیل بالا میورد با ببلاک نه

سوال های مرتبط

مامان گردالی^-^🩷 مامان گردالی^-^🩷 ۱۳ ماهگی
مامان آرسین مامان آرسین ۱۷ ماهگی