مبارکه عزیزم بهترین مارک سرخ کن بدون روغنه عالیه 😍
اگه اصل باشه بله خوبه
شنیدم خوبه..چند خریدید
سلام
ندارم ولی میگن برند خوبیه
عزیزم من نینجا اصلی دارم خوبه این مدل فیکشه ، من فامیلای شوهرم کلا ازین مدل هواپزا دارن راضین
بارکد بزن سایتش ببین اصله یا نه بعید میدونم اصلی باشه این مدل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.