۶ پاسخ

مبارکه عزیزم بهترین مارک سرخ کن بدون روغنه عالیه 😍

اگه اصل باشه بله خوبه

شنیدم خوبه..چند خریدید

سلام
ندارم ولی میگن برند خوبیه

عزیزم من نینجا اصلی دارم خوبه این مدل فیکشه ، من فامیلای شوهرم کلا ازین مدل هواپزا دارن راضین

‌بارکد بزن سایتش ببین اصله یا نه بعید می‌دونم اصلی باشه این مدل

سوال های مرتبط