بچها اندومتر AوBیعنی چی؟؟

۲ پاسخ

انشاالله خیلی خوبه ک اینجوری من همین مشکلم بود چهار ماه طول کشید تا خوب شد الآنم پس فردا انتقال دارم

اون سه لایه بودن رحم و آندومتر من چهار ماه بی بود بالاخره آ شد

سوال های مرتبط

مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته دوازدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته نهم بارداری