۱۰ پاسخ

منم مایبیبی پنج میبندم اوکیه

من مای بی بی 5 می بندم بیشتر بستگی به چاقی پا و باسن بچه داره

هانبز ٥

6 میبندم هانیز

پسر من ۱۰ کیلویه، ۵ می بندم

۶ میبیستم الان از پوشک گرفتمش

منم ببم 6 پنجم میشه ولی بخاطرراحتیش

من ۴ میبندم ولی پنجم خوبه براش

مای بی بی ۶

۴ می‌بندم

سوال های مرتبط