منم مایبیبی پنج میبندم اوکیه
من مای بی بی 5 می بندم بیشتر بستگی به چاقی پا و باسن بچه داره
هانبز ٥
6 میبندم هانیز
پسر من ۱۰ کیلویه، ۵ می بندم
۶ میبیستم الان از پوشک گرفتمش
منم ببم 6 پنجم میشه ولی بخاطرراحتیش
من ۴ میبندم ولی پنجم خوبه براش
مای بی بی ۶
۴ میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.