۲ پاسخ

اره منم گاز بی درد گرفتم ماما برام میزاشت خیلی بهتر بود دردم کمتر میشد

میگن اپیدورال خیلی عوارض داره تا چند وقت بعدش کمر درد وحشدناک میشی اون لحضه هم چون شل میشی روند زایمان رو طولانی میکنه
ی ماسک نمیدونم چی هست اون خوبه میزارن رو صورت دردت کاهش پیدا میکنه

سوال های مرتبط

مامان مامان آروین👶😍 مامان مامان آروین👶😍 ۱۲ ماهگی