من ۶ رفتم ۹ عمل شدم ولی روز شلوغی بود
عزیزم اون موقع که زایمان کردی میشه برای ماهایی که بچه قبلیمون سقط شد دعا کنی ؟ دعا کن ما هم تا پایان این ۹ ماه بریم و سلامت بغلشون کنیم 🥹🤍
ای جانم مبارکه به سلامتی بغلش کنی 🥹🤍
۸ به بعد
اون موقع میگن بیا ولی تا کاراروانجام بدن بستری کنن یوند بزنن اتاق عمل ببرنو فلان حدود ساعت 10اینا میبرن البته مونده دکترتم کی بیاد
8 ب بعد
۸ ب بعد
فوقش ۷
اخییی بسلامتی
بیا از حالت ب منم بگو 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.