۹ پاسخ

من ۶ رفتم ۹ عمل شدم ولی روز شلوغی بود

عزیزم اون موقع که زایمان کردی میشه برای ماهایی که بچه قبلیمون سقط شد دعا کنی ؟ دعا کن ما هم تا پایان این ۹ ماه بریم و سلامت بغلشون کنیم 🥹🤍

ای جانم مبارکه به سلامتی بغلش کنی 🥹🤍

۸ به بعد

اون موقع میگن بیا ولی تا کاراروانجام بدن بستری کنن یوند بزنن اتاق عمل ببرنو فلان حدود ساعت 10اینا میبرن البته مونده دکترتم کی بیاد

8 ب بعد

۸ ب بعد

فوقش ۷

اخییی بسلامتی
بیا از حالت ب منم بگو 😍

سوال های مرتبط