۱ پاسخ

اگه زایمانت طبیعی بود نگران نباش .یه چند دوره همینجوری میشی بعد اوکی میشه .چون رحمت زخم داره هنوز

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان🫀✨♥ مامان کارن مامان🫀✨♥ ۱۰ ماهگی
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان ۱ ماهگی