سلام برای ترک شکم چی بزنیم خوبه

۶ پاسخ

روغن زیتون عالیه
سر بچه اولم هر شب مرتب زدم یک دونه ترک نزدم شکمم صاف صاف حتی زایمان هم کردم هیچی
سر این دومی هم از ۲۰ هفته شروع میکنم

من روغن زیتون میمالم

من از این میزنم خداروهزاران مرتبه شکر تا حالا یه ترک هم برنداشتم ماشالا ماشالا

تصویر

بارداری اول ترک خورد دومی میخام کمتر ترک بخوره

روغن بچه و روغن زیتون
فقط به شکم نزن کشاله رون و سینه ها روهم بزن اوناهم ترک میخورن

میگن روغن زیتون ولی من چندشم میشه نمیتونم

سوال های مرتبط

مامان Mahyar💙 مامان Mahyar💙 ۱ ماهگی
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرزو کوچولو مامان آرزو کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان الیکا💖 مامان الیکا💖 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخمل مامان دخمل هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد