خانما ترشح سبز رنگ خیلی دارم قرص هم میخورم

۴ پاسخ

عفونت ادراریه. منم اینطوریم دیروز رفتم مامایی جواب ازمایشمو بهش نشون دادم سرم وسه تا آمپول برام نوشت و قرص سفکسیم هر ۶ساعت

منم اینجوریم دکترم بهم دارو داد خوب شدم اما یه هفته بعدش که از امروز صبح میشه باز شروع شده ☹️☹️

ازمن زرد رنگ باز

برو دکتر جتمن

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری