یکی دو بسته پوشک بزرگ برای بیمارستان و روز اول خونه بقیه اش و من معمولی گذاشتم
عزیزم زایمان کردی؟؟؟؟؟
من بعد زایمان تو بیمارستان از اون پوشک قدیمی ها استفاده کردم
خونه که اومدم خون ریزیم کم بود نواربهداشتی های معمولی استفاده کردم
اگه بیمارستانت خصوصیه بهت میدن یه پک که اونم توشه پوشکه ،ولي خب پوشک خوبه اینجو بلنده قشنگگگ پوشش میده خون نمیزاره در بیار نوار اصلا اینطور نیس .
پوشک بچه بخر
برای بیمارستان همونو میخوان
تو خونه ام اون راحت نره برات
سرجی فیکسم بخر
برا دو سه روز اول پوشک زایمان بگیر بعدم از نوار بهداشتی های ویژه شب بگیر اونا بلند هستن ادم راحته همم مشبکه هر چی میاد دیگه اونجا میمونه چون آدم دراز کش هس دیگه نم نمیده
برای منکه اصلا اون پوشک بزگا خوب نبود اصلا جذب ندارن چسب ندارن بنظرم نوار بهداشتی بعد زایمان همون پد بعد زایمان خیلی خوبه اسمشم فک کنم یافته بود
ایزی لایف برا بیمارستان ببر
بعدش ک خونریزیت کمه نواربهداشتی مخصوص بعد زایمان هس ازاونا بخر شوهر من خرید خیلی عالیه
توی بیمارستانم ایزی لایفتنم کردن عالی بود
پوشک بچه از این قدیمی ها از اونا باید بخری منم از همونا گرفتم
نوار بهداشتی پاسخ گو نیست ، اگر دکترت رحمت تمیز کنه جوابگو هست
اما بیمارستان از این پوشک بچه ها میخواد
پوشک بزرگ برای بیمارستان شکوه
توار بهداشتی بزرگ بعداز بیمارستان
بهتره مشبک نباشه
این عالیه
من ی بسته پوشک گرفتم
سه بسته مای لیدی خیلی بزرگ
نواربهداشتی خوب نیست پوشک بهتره نوار ادم زیاد بزاره رون هاش میخاره البت من اونطوری بودم
فکنم از این بزرگا باید بخریم همین که عکس یه بچه زوشون هست
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.