وای من دتده درد کشتم
من وقتی زیاد تحرک دارم این قسمتم درد میکنه فک میکنم از فشاره
من قبل بارداری هم این دردو داشتم چون شاغلم روزی ۸ الی ۱۰ ساعت روی صندلی نشسته ام درد میگیره ، استخون دنبالچه میگن میزنه بیرون ک درد داره درمانش فقط استراحته
وااای واای منم تیر میکشه همین جا سمت چپ موقع نشستن پدرمو درمیارهههه
زایمان تنها راه حله.
انشاالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم.ولی چاره و راهکاری نیست
وااای منکه از همون اولش دنبالچه ام درد میکرد تا الان
آره منم همینطوری دراز میکشم زیاد انگار با ی میخ بزرگ میکوبن تو دنده هام
سلام منم اینجوریم چون وزنمون زیادشده ازاونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.