۸ پاسخ

وای من دتده درد کشتم

من وقتی زیاد تحرک دارم این قسمتم درد میکنه فک میکنم از فشاره

من قبل بارداری هم این دردو داشتم چون شاغلم روزی ۸ الی ۱۰ ساعت روی صندلی نشسته ام درد میگیره ، استخون دنبالچه میگن میزنه بیرون ک درد داره درمانش فقط استراحته

وااای واای منم تیر میکشه همین جا سمت چپ موقع نشستن پدرمو درمیارهههه

زایمان تنها راه حله.
انشاالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم.ولی چاره و راهکاری نیست

وااای منکه از همون اولش دنبالچه ام درد میکرد تا الان

آره منم همینطوری دراز میکشم زیاد انگار با ی میخ بزرگ میکوبن تو دنده هام

سلام منم اینجوریم چون وزنمون زیادشده ازاونه

سوال های مرتبط