۲ پاسخ

منم اینجوری بودم دکترم گفت جنین سفالیکه و سرش میره تو استخون لگن برا همون اونجوری میشی

منم همینطوربخاطراینه که سرنی نی اومده تولگن

سوال های مرتبط