۱۰ پاسخ

نان اچ آ بگیر

نشاط داروخونه

یه سر بیا صدرا

عزیزم یه درمانگاه تو خیابون یقطین هست معمولا شیر خشکایی که گیر نمیاد میاره، من ترویتال ای ار میخواستم باور کن کل شیراز گشتم ولی فقط اونجا داشت

البته برای من آپتامیل۱ هست

منم بچه ام یکی داشت سر شبی شوهرم فرستادم اینقدر دیر کرد می‌گفت گیر نمیاد نمی‌دونم از کجا گرفت آهرش،ببخشید الان خوابیده و گرمه میپرسیدم

امان از بی کفایتی این مسعولین

فک کنم آپتامیل دیگه پخش نمیشه منم ده روز دنبالشم پیدا نکردم به احتمال زیاد شیرخشک باید عوض کنم

تو سامانه تی تک سرچ کن

شما اسمتون مبینا نیست؟
ندا خواهرتونه؟؟؟

سوال های مرتبط