بچه های اتیسم حرف میزنن؟

۵ پاسخ

اتیسم طیف های مختلف داره
طیف ضعیف کامل حرف میزنن ممکنه کمی با تاخیر
طیف متوسط از ۵ سالگی حرف میزنن
طیف شدید ممکنه چند تا کلمه بگت یا هیچ وقت حرف نزنن

فک کنم دیر مرف بزنن اگرم بزنن دیر

پسر عمه من که حرف نمیزنه

میگن خیلی دیر زبون باز میکنن

بعضی از بچه های اوتیسم رشد زبانیشون تخریب میشه یعنی یا گفتارشون تاخیر داره یا در ضمایر و تقلید مشکل دارند اما بعضی از بچه های اوتیسم زبانشون مثل بقیه بچه های نرمال هست حتی تاخیر هم ندارند

سوال های مرتبط

مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی
مامان دخملی❤️🧸 مامان دخملی❤️🧸 ۲ سالگی