۱۴ پاسخ

منم طبیعی بودم دردش اولاش شبیه دردای پریودیه تا چند ساعت اول هی میگیره هی ول میکنه تا یه ساعت آخر که شدید میشه که زایمان میکنی میبرنت بخش درسته سختی داشت ولی بعد زایمان بلند شدم همراه هم نمیذاشتن داشته باشیم رفتم لباسمو عوض کردم موهامو شونه کردم اومدم سراغ بچه چند تا خانم دیگه همونجا رفتن دوش گرفتن گفتن بدمون میاد کثیف باشیم خلاصه اوضاع طبیعی اینه.

دخترا اسمه سودا یا نیل؟

من طبیعی بودم خیلی راضیم

من بچه اوا طبیعی بود خیلی راضی بودم..بچه دومم سزارین شدم ینی مردم و زنده شدم..الان ک باردارم ماه هام ک بالاتر میره جای بخیه هام انگار داره کش میاد🥴

اگه شرایطش رو داری طبیعی با اپیدورال انجام بده
ورزشهای لگنی و یوگای بارداری برو خیلی تو زایمان موثره

طبیعی خوبیش به اینه که دردشو قبلش میکشی و تمام بعدش خودت میتونی کاراتو انجام بدی ولی تو‌سزارین یکی باید تا چند روز کمکت کنه

من ب شخصه نظرم رو طبیعیه چون برام خیلی مهمه ک بعدش بتونم رو پای خودم وایسم و کارای خودم یا بچمو برسم اما بازم تااون موقع ببینیم بدنمون چی میگه توام ببین اگر میتونی تا یکی دوهفته استراحت کنی و کارای خودت یا بچه رو کسی برات انجام بده و مشکلی نداری تصمیمتون براساس اون بگیر بسته ب شرایط جسمیتم داره حتما

اگه مامانت یا خاله هات زایمان طبیعی راحتی داشتن احتمال زیاد تو هم میتونی. من طبیعی بودم و راضیم اون لحظه که بعد از کلی درد بچت بدنیا میاد و میذارنش بغلت و دیگه بعد از اون هیچ دردی نداری خیلی خوبه😍😍😍😍

عامو طبیعی میگن باید کلی زور بزنی و میمیری و زنده میشی

دقیقا منم همینطورم😂😂😂

سزارین هم بعد پنج سال بعد میتونی طبیعی بیاریی

اصلا تجربه نکن😂😂😂

کلن طبیعی بهتر از سزارین هست سزارین بکنی دیگه کار بکنی جای زخمت درد میکن این نظر من حالا هر کدوم خودت راحت تری

منم دلم میخواد طبیعی زایمان کنم ولی همسرم میگه فقط سزارین 😂

سوال های مرتبط