این فک نکنم پی پیش باشه بیشتر شبیه عفونته خواهر
پسرم تونه ماهه دوماه پیش حالشم بابت دمدون خوب نبود .شیرخشک اشتباهی خورد چون شیرخودش نبود.کلی اسهال شد و تهشم چندبار این شکلی
سرما خورده
ویروسی شده رودش یا حساسیته مخصوصا ب پروتئین گاوی
عفونته
عزیزم از کی بهش لبنیات و تخم مرغ دادی؟؟؟؟
بلغم هست عفونته
ببین عفونت تناسلی نیست
واژنش رو ببین از اون نباشه
عفونته عزیزم حتما فردا دکتر ببر شاید عفونت روده باشه خیلی خطرناکه نبری
بنظرم عفونت اگر دو سه باره دیگه اینطوری شد ببر دکتر
مریض بوده اسهال بوده ی مدت؟؟
قسمت مقعدش قرمز هم شده
حساسیت داشته فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.