من عدد بتام ۲۴۹ بود ۶ بعد از وقت پریودم دادم یعنی بارداری خارج رحمه

۴ پاسخ

از من ۲۲۹ بود همه چیز خوب و نرمال بود چ ربطی داره

نه عزیزم عدد خیلییی پایین یا خیلی بالا مشکوکه
واسه شما لقاح دیرتر تشکیل شده عدد پایین تره نگران نباش

نهههه عزیزم این چه فکریه
سالمه عددشم خوبه
خارج رحمی خیلی درد و لک بینی میگیری اگر باشه

باید دقیقا ۳۶ ساعت بعد دوباره ازمایش بدی این عدد باید ۲ برابر شده باشه این جوری مفهمن خارج رحمی نیست

سوال های مرتبط