دوستان شما چه مکمل‌هایی تو این دوره استفاده می‌کنید

۴ پاسخ

منک فقط قرص آهن میخورم هفته ای یه دونه هم ویتا مین د پنجاه هزار میخورم 🥲

ویتامین دی
کلسیم
مکمل پرگمام
آهن
اسپرین
تیروئید
پنتوپرازول واسه معده
شیاف پرژسترون
آمپول دورنافی
تازه امپول ویتامین دی ام دوماه زدم
😁فعلا اینا

ویتامین دی
کلسیم
ففول
امگا ۳
زینک پلاس

ویتامین دی
کلسیم.
مولتی ویتامین
اهن
آسپرین
امگا۳ هفته ای ۲تا

سوال های مرتبط