۳ پاسخ

ماستلا عالیه

من فقط مرطوب کننده کودک استفاده میکنم

من وازلین سبز میزنم اما سه ماه اول نزدم

سوال های مرتبط

مامان محمد فاروق مامان محمد فاروق روزهای ابتدایی تولد