طبیعیه حرارت بدن بچه از سر خارج میشه
امروز تو اینرستا یه دکتر اطفالو دیدم یه نفر همینو ازش پرسید گف طبیعیه تو این سن
۳۷ و ۱ چون از دمای عادی بدن شما بیشتره در حالت عادی بدن ما ۳۶ و خورده ایه دیگه 😁 تب نداره ولی تنش گرم تر از شماست
ببوسی متوجه میشی
منم همین حسو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.