۵ پاسخ

طبیعیه حرارت بدن بچه از سر خارج میشه

امروز تو اینرستا یه دکتر اطفالو دیدم یه نفر همینو ازش پرسید گف طبیعیه تو این سن

۳۷ و ۱ چون از دمای عادی بدن شما بیشتره در حالت عادی بدن ما ۳۶ و خورده ایه دیگه 😁 تب نداره ولی تنش گرم تر از شماست

ببوسی متوجه میشی

منم همین حسو دارم

سوال های مرتبط