مامانا ابجیا شما بچتون بیمه کردید اگ آره چ بیمه ای

۱۲ پاسخ

میشه منم لایک کنید جواب رو ببینم

بیمه درمانی که سلامته بیمه نداریم
ولی از روزی که دنیا اومدن بیمه آتیه گرفتیم برا جفتشون

بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی همه و بیمه عمر همسرم
کلا پولدار میشم، طلا و دلار میخرم

بیمه ایران برجی 360

من پسربزرگم بیمه ایران...ودومی بیمه پاسارگارد...درکل میگندبعدهاچیززیادی بهشون نمیدند...

گفتم سال به سال طلابهریم ولی همیشه دستمون تنگ میشه میفروختیم ولی حالادیگه پول خودمون هست...
بیمه ایران ماهیانه میدیم..پاسارگادسالیانه

شرکت همسرم بیمه عمر واس منو همسرم میریزه بزرگ شد میدیم ب دخترم

آره بیمه ایران هرکس یک فکری داره منم سعی میکنم طلاهم بخرم براش اما بیمه هم کردم

من تصمیم دارم از اینا که بر پایه طلاس بگیرم

آره بیمه عمر تجارت نو گرفتیم براش ،هر چند همه میگن همین پول هارو براش طلا بگیرید بهتره ولی ما استدلال خودمون رو داشتیم ،ببین الان یه سال یک میلیون ،سال بعد یک میلیون و پونصد دادیم ،امسال هم نزدیک دو تومن ،همین پول ها اگه دست خودمون بود کم اورده بودیم خرجش میکردیم ولی اونجا چون مجبوریم نمیتونیم دستش بزنیم

ن فقط بیمه تأمین اجتماعی

نه زیر پوشش همسرم تامین اجتماعی هستیم ، بیمه دیکه ای نداریم

برای درمان؟

سوال های مرتبط