کیا بیمه سلامت دارین؟ کحاها بدرد میخوره

۷ پاسخ

من بیمه سلامت دارم فقط و فقط برا بیمارستان خوبه برا دکتر و آزمایش اینا فرق آنچنانی نداره

همه ی مراکز دولتی

فقط بدرد بیمارستان میخوره

چقدر برای بعضیا خوب بوده ماهم سلامتیم هر دارو هر کاری میخوام بکنم انقدرررر کم ازش کم میشه که ارزش نداره الکی بگم بیمه دارم دیگه استفاده ازش نکردم

من دارم خواهر پول بیمارستان رو ۷۰ شد با بیمه ۵ تومن پول دادم

دکترهایی که تحت پوشش بیمه هستن یاجزو بیماران خاص هس تقریبا رایگانه

همه جا به درد میخوره. تقریبا مث بیمه تامین اجتماعی حساب میشه تو ویزیت و دارو و...

سوال های مرتبط

باران باران قصد بارداری