۱۱ پاسخ

نباید یهو شیرخشک عوض کنی تلاش کنی پیدا کنی

همسرم سرشب میگفت بریم شیرخشک بگیرم بیسکویت بگیریم تو اینستا هم میگن ‌جنگ شد حداقل نیلا چیزی پیدا کنه بخوره😂

منکه ب دخترم داذم وزن دهی نداشت

نان به پسرم نیمساخت یوبس میشد ولی دختر خالم به دوقلوهاش میده عالیه

هر وقت اپتامیل ۲پیدا نکردی یکی ۲تا اپتامیل ۱ بدی اشکال نداره منم اینجوری میکنم بعضی وقتا که پیدا نمیکنم

نان خیلی بهترههه

والا اینجا پره اپتامیل پرونوترا من میدم

دقیقا منم اپتامیل هرجا گشتم نبود نان ۲ گرفتم خداروشکرخوبم میخوره دخترم

کلا آپتامیل کمیاب شده ولی ببلاک و نان فراوان ریخته

نگو تروخدا یعنی انقد کمیاب شده خاک تو سرم چرررا آخه

آره نان ۲خیلی خوبهههه

سوال های مرتبط