نباید یهو شیرخشک عوض کنی تلاش کنی پیدا کنی
همسرم سرشب میگفت بریم شیرخشک بگیرم بیسکویت بگیریم تو اینستا هم میگن جنگ شد حداقل نیلا چیزی پیدا کنه بخوره😂
منکه ب دخترم داذم وزن دهی نداشت
نان به پسرم نیمساخت یوبس میشد ولی دختر خالم به دوقلوهاش میده عالیه
هر وقت اپتامیل ۲پیدا نکردی یکی ۲تا اپتامیل ۱ بدی اشکال نداره منم اینجوری میکنم بعضی وقتا که پیدا نمیکنم
نان خیلی بهترههه
والا اینجا پره اپتامیل پرونوترا من میدم
دقیقا منم اپتامیل هرجا گشتم نبود نان ۲ گرفتم خداروشکرخوبم میخوره دخترم
کلا آپتامیل کمیاب شده ولی ببلاک و نان فراوان ریخته
نگو تروخدا یعنی انقد کمیاب شده خاک تو سرم چرررا آخه
آره نان ۲خیلی خوبهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.