قیمتا نجومی شده ...بیمارستان اروند ۷۵تومن میگیره و اگه سز اختیاری باشی ۱۵تومن روش میاد ...بیمارستان مهر حق ورود بین ۴۰الی ۴۵و اتاق عمل ۱۵درصد و دکترت هم مبلغش جداست زیر میزی میگیره
راستی عزیزم
چطور نوبت دکتر بخشایی رو میگرفتی؟
میشه برام توضیح بدی
شاید شوهرم راضی بشه برم پیشش
و اینکه روز خاصی از پریودباید بریم؟
سلام
خوبی
تازگی یکی از خانم های اینجا اهواز سز کرد
مامان بهراد
تا سی هم میگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.