خانوما میگم هزینه سزارین دکترای اهواز چقدره ؟

۴ پاسخ

قیمتا نجومی شده ...بیمارستان اروند ۷۵تومن میگیره و اگه سز اختیاری باشی ۱۵تومن روش میاد ...بیمارستان مهر حق ورود بین ۴۰الی ۴۵و اتاق عمل ۱۵درصد و دکترت هم مبلغش جداست زیر میزی میگیره

راستی عزیزم
چطور نوبت دکتر بخشایی رو میگرفتی؟
میشه برام توضیح بدی
شاید شوهرم راضی بشه برم پیشش

و اینکه روز خاصی از پریودباید بریم؟

سلام
خوبی
تازگی یکی از خانم های اینجا اهواز سز کرد
مامان بهراد

تا سی هم میگیرن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی‌جان مامان نی نی‌جان ۹ ماهگی