نان اوپتی پرو بهتره یا ببلاک

۶ پاسخ

منکه از ۶ ماهگی داذم وزن نداد نان- حالا اپتامیل میدم ببینم چطوره

نان اوپتی ازتولد دارم میدم بش عالیههه عالییی

من ببلاکم دادم نان هم دادم سوپرامیل فعلا بهتر تره باز هنوز دو هفته نشده شزوع کردم اینو ببینم وزن دهیش چطوره

ببلاک

میخای عوض کنی؟

ببخشید سوالم بی ربطه ب تاپیک ولی میخواستم بدونم هوای شیراز چطوره
ده روز دیگه بخوام بیام خوبه یا بزارم ی فصل دیگه

سوال های مرتبط

مامان ماهان و رادمان مامان ماهان و رادمان ۱ سالگی
مامان سید محمد علی مامان سید محمد علی ۱۲ ماهگی