۱۰ پاسخ

هرچی زودتر سوراخ کنی اذیتش کمتره دخترمن ۲روزش بود من‌سوراخ کردم

نه بابا همون دقیقه س من دو روز پیش سوراخ کردم چون دیر وقت بود و وقت افطار بود عجله داشتیم انگار پماد بی حسی زیاد اثر نکرده بود در حد دو دقیقه گریه کرد و دیگه تموم شد خداروشکر😐

منم دخترم ۲۵ روزه بود سوراخ کردم

منم سه ماهگی کردم همون لحظه گریه میکنن اونم بخاطر اینکه میگیریشون سفت وکرنه ولش ک می‌کنی ساکت میشه بعدشم هییییییچ دردی حس نمیکنه

گناه دارن خیلی کوچولون

فقط خواهشا با انژیوکت سوراخ نکن هرررگززز...
برو از تاپیکام بخون.

کجا سوراخ میکنن با چی منم میبرم

فک نکنم سوراخ کنم

من یک ماهش بود سوراخ کردم خداروشکر اصلا هم اذیت نشد

هرچی زودتر سوراخ کنی کمتر اذیت میشه

من اون دخترم ۴۸ روزش بود سوراخ کردم خیلی اذیت نشد زودم خوب شد این یکی هم قبل عید میبرم سوراخ کنن

سوال های مرتبط

مامان ســـلین🪽🐣✨ مامان ســـلین🪽🐣✨ ۶ ماهگی