۱۴ پاسخ

هیچی ندادم بعد دوسال

هنوز هیچی ازمایش ببرم تا ببینم چی میگن

آهن لیپیفر دکترش داد

وییییی خدا چ نازه بخورش اینو

اوی خوداا😍
هزار ماشاالله چقدر شیرینه😍😘
من بعد دو سالگی امگا پلاس یوروویتال میدم
و قطره ویتامین دی یک هفته در میون
چون گوشت میخوره و آهن و از غذا دریافت میکنه و کمبود نداره نمیدم فعلا

والا هیچی نمیدم

بعد دوسال هیچ قطره ای ندادم ولی از لحاظ خوراک بهش میرسم ماهی گوشت مرغ مغزیجات حبوبات شیر کشک تخم مرغ اینارو بده

سحر این فندق خانت ماشاالله خیلی نمکه هااا از اون فندق نمکی های خوشمزه خدا حفظش کنه واست😍😍❤️❤️❤️

چرا تا الان این بچه خوشمزه نخوردیش آخه ؟!!!!🫠🫠🫠🧿🧿🧿🧿

من همه چی از لحاظ مواد و ویتامینای غذایی ب پسرم میدم
اصلا اهل شربت و دارو نیستم
هر ۶ ماه چکاب میگیرم ازش ک همیشه اکی بوده خداروشکر

خدا حفظش کنه ماشالله

ویتامین دی رو که بعد از آزمایش باید بدیم به بچه
نویان یه دوره امگا مصرف کرد با تجویز پزشکش

متاسفانه تو دوره چکاپ آقا کم خونی داشت که آهن هم براش تجویز شد

ای خدااااااا این جوجه رو ببینا😍🌱
دنیز بیشتر آهن و از مواد غذایی دریافت میکنه
شربت شیره عدسی
امگا هم بهش میدم
ولی ویتامین و اینا ن چیزی نمیدم

نه بعد دو سال ندادم دیگه

سوال های مرتبط

مامان مامان رادمهر مامان مامان رادمهر ۲ سالگی