۸ پاسخ

شربت ایورامی بده عالیه گیاهی هست

گایافنزین بده خیلییییییییییی خوبه

اگه خلط هم داره
شربت برم هگزین عالیه هم واسه سرفه هست هم خلط
من روزی سه بار 4سی سی بهش میدم
البته دکترش گفته

شربت گیاهی بگیر که اویشن و عسل باشه اسمش اویشن باغیه

دانه به حدود ۱۰ تا بزار توی آب‌جوش بزار روی بخار کتری درش ببند بعد یک ربع ژله ای بدست میاد اونو بده بخوره حدودا ۳ سی سی ولی من بیشتر میدادم عالیه حواست بده دانه ندی ها بده فقط اون ژله رو بده بخوره

پلارزین بده برم هگزین هم خوبه دکترش،برای دخترم داده بودسرفش خلطیه پدی گاف هم خوبه

من اینو دادم

تصویر

شربت کتوتفین هر ۱۲ ساعت ۲/۵: سی سی
شربت پلارژینم خوبه

سوال های مرتبط