شربت ایورامی بده عالیه گیاهی هست
گایافنزین بده خیلییییییییییی خوبه
اگه خلط هم داره
شربت برم هگزین عالیه هم واسه سرفه هست هم خلط
من روزی سه بار 4سی سی بهش میدم
البته دکترش گفته
شربت گیاهی بگیر که اویشن و عسل باشه اسمش اویشن باغیه
دانه به حدود ۱۰ تا بزار توی آبجوش بزار روی بخار کتری درش ببند بعد یک ربع ژله ای بدست میاد اونو بده بخوره حدودا ۳ سی سی ولی من بیشتر میدادم عالیه حواست بده دانه ندی ها بده فقط اون ژله رو بده بخوره
پلارزین بده برم هگزین هم خوبه دکترش،برای دخترم داده بودسرفش خلطیه پدی گاف هم خوبه
من اینو دادم
شربت کتوتفین هر ۱۲ ساعت ۲/۵: سی سی
شربت پلارژینم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.