ممنون از راهنماییتون قانونم گذاشتم اما بعضی موقع شدتش زیاد میشه چاره ای نیست تا بزرگ شن
قانون بذارین و بهش عمل کنید همین
حتی خودتون
تایم داشته باشه استفاده از موبایل تو خونه
مثلا روزی یه ساعت
اینطور هم نباشه پدر مادر یه سره موبایل دست بگیرن ولی به بچه بگن نه
قانون بذارین که یکسان باشه برای همه ی اعضای خانواده
براش تایمم میزارم صحبت میکن با کسی وارد بازی میشه و حرفم میزنه بعد یکسره میشینه گریه میکن ک منم نمیدم
منم پسرم این جوری بود یه مدت کلا دست نگرفتم تا کم کم از سرش افتاد
به قدری برا گوشی گریه میکرد ک بالا میورد مخصوصا اینستا
تقریبا دوماه استفاده نکردم مگر برای کار خیلی مهم مثل زنگ زدن الان خداروشکر خیلی خوب شده دوسه دیقه یا ده دیقه بهش میدم و زود میگیرم
اون موقع تا گوشیمو برمیداشتم میگرفت الان دیگه ن پسرمم دوسال و نیمشه
یه ساعت مشهشی برای بازی براش بزار و بهشن بگو که این موقعه فقط میتونی بازی کنی و هرچی گریه کنی بهت نمیدم اینا باهاش ثشنگ و جدی صحبت کن.
وقت تایمش بده بازی کنه بعد ازش بگیر و بازی های خونگی انجام بدید و سرگرمش کن
غیر از اون تایم هرچی گریه کرد نده وگرنه گریه رو بهانه میکنه برای گوشی که بدی
قایمم ک نمیشه کرد بلاخره آدم زنگ میزنه یا زنگ میزنن نمیشه پنهون کرد
کسی زنگ میزنه میدم صحبت کن اما در حین صحبت کردن بازی ام میاره واقعا خسته شدم
واسه منم همینه..من کلا قایم کردم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.